vóór 18:00 besteld, binnen 5 werkdagen in huis.

FAQ

Hier vindt u de meest gestelde vragen en antwoorden van Exclusive plants


Bestelling

Mijn zending is niet goed aangekomen en nu?

Als uw zending niet goed of beschadigd is aangekomen kunt u contact opnemen met ons door een bericht te sturen met een foto erbij hoe de zending er uit ziet als u hem net uit de doos heeft gehaald, zo kunnen wij zien wat er is gebeurd en met een passende oplossing komen voor u.

(Bericht ons zo snel mogelijk, zodat we er gelijk mee aan de slag kunnen)

 

Hoe zorgen jullie dat de planten veilig aankomen?

Wij verpakken elke plant met uiterste zorg en in stevige dozen.

De planten worden verpakt met een plastic postorder verpakking die zorgt dat de plant als het ware een schild heeft en minder snel beschadigd wordt, het plastic is 100% recyclebaar en duurzaam.

Dan doen we deze postorderverpakkingen in FSC gecertificeerde dozen en maken wij de postorders verpakkingen goed vast, zodat deze niet kan verschuiven.

We plakken de doos dicht en verzenden het via een extern postbedrijf dat verschilt per bestelling.

(Alle Zeldzame planten worden standaard verzonden met heatpacks om de kwaliteit van de planten hoog te houden)

Meer weten over onze verpakkingen en verpakkingswijze? Kijk dan op de pagina "ons verpakkingsmateriaal".

Planten

Hoe verzorgen jullie de planten?

wij zorgen dat elke plant de juiste en passende verzorging krijgt, bij sommige is dit met kunstmatig licht en in een kamer waarbij de luchtvochtigheid geregeld wordt, bij andere planten is het zorgvuldiger water geven.

zo zorgen wij dat elke plant zorgvuldig behandeld wordt en klaar is voor bij u in huis.

 

Hebben al jullie planten een plantpaspoort?

Ja, al onze planten zijn gecontroleerd en hebben een Europees plantenpaspoort, als u zeker wilt zijn dat u een plantenpaspoort heeft bij uw bestelling, geef dit dan door aan ons bij het vakje opmerking bij uw bestelling of mail ons.

Heeft u al een bestelling gedaan en wilt u hem alsnog, stuur ons dan een mail naar info@exclusive-plants.nl .

Betalingen

Kan ik veilig betalen?

Ja, dat kan met Mollie (dit is onze betalingsprovider en regelt de betalingen) , meer weten over de betaalmethodes kijk dan op de site van Mollie.

 

Kan ik met creditcard betalen?

Ja, dat kan. u kunt veilig met een creditcard betalen

 

Kan ik achteraf betalen?

Ja, dat kan. u kunt veilig achteraf betalen via Klarna achteraf betalen, meer weten over hoe dat in zijn werking gaat kijk dan op de site van klarna

Klantenservice

Ik heb een klacht waar kan ik terecht?

U kunt met een klacht terecht bij onze klantenservice, als u liever anders contact opneemt kan dat ook door te appen, bellen, mailen of een bericht te sturen op een van onze socials.

Wij helpen u graag en zullen zo spoedig mogelijk reageren en u weer af te helpen van uw klacht

 

Ik heb een vraag die er niet tussen staat?

Als u een vraag heeft die hier niet tussen staat?

Neem dan contact met ons op via het formulier van de klantenservice of bericht ons via WhatsApp, Facebook, Instagram, mail of bel ons op 06-28153330.